30 października, 2025
Kampania „Słowa mają moc” nabiera tempa
Nasza Kampania „Słowa mają moc”, powoli nabiera tempa.Uczniowie w miesiącu wrześniu i październiku realizowali realizowali wytyczone zadania.
Celem kampanii jest uświadomienie uczniom,że język którego używamy na co dzień- w rozmowach, w Internecie, w szkole i w domu – ma ogromny wpływ na innych ludzi. Działania mają zachcecić uczniów do używania języka życzliwości,empatii i szacunku oraz zwrócić uwagę na konsekwencje używania słów krzywdzących,hejtu czy plotek.
Głównymi założeniami kampanii są:
– kształtowanie kultury języka i komunikacji opartej na szacunku
– rozwijanie empatii i wrażliwości wobec innych
– przeciwdzialanie przemocy słownej i hejtu
– promowanie pozytywnej komunikacji wśrod uczniów i nauczycieli
Celem kampanii jest uświadomienie uczniom,że język którego używamy na co dzień- w rozmowach, w Internecie, w szkole i w domu – ma ogromny wpływ na innych ludzi. Działania mają zachcecić uczniów do używania języka życzliwości,empatii i szacunku oraz zwrócić uwagę na konsekwencje używania słów krzywdzących,hejtu czy plotek.
Głównymi założeniami kampanii są:
– kształtowanie kultury języka i komunikacji opartej na szacunku
– rozwijanie empatii i wrażliwości wobec innych
– przeciwdzialanie przemocy słownej i hejtu
– promowanie pozytywnej komunikacji wśrod uczniów i nauczycieli
W ramach szklnych zadań uczniowie :
– wybrali „Najkulturalniejszych uczniów w klasie ”
– stworzyli swoje interpretacje wylosowanych słów; odwaga,życzliwość,zaufanie, przyjaźń, spokój
– realuzuja zadania związane z innowacją pedagogiczną „Słówko tygodnia”
– napisali w klasach na godzinach wychowawczych „Manifest dobrego słowa ”
-w kazdej chwili moga wrzucać napissne pozytywne wiadomości do „Skrzynki miłych słów”
Dziękujęmy za zaangazowanie i liczymy na więcej. Następne zadania już niebawem.


